1. Zdefiniuj grupę docelową
Reklama zewnętrzna to forma reklamy wykorzystująca duże, często podświetlane bilbordy bądź znaki na zewnątrz budynków w celu promowania wyrobów oraz usług. Reklama zewnętrzna obejmuje plakaty w miejscach publicznych, takich jak przystanki autobusowe oraz centra handlowe. Obejmuje także bardziej tradycyjne formy oznakowania, takie jakże billboardy oraz znaki drogowe.
http://reklamki.pl/oferta/kasetony-reklamowe/kaseton-jednostronny-standard/
Najpopularniejszą formą reklamy zewnętrznej jest reklama billboardowa. Billboardy to wielkie plakaty umieszczane wzdłuż poboczy dróg lub innych obszarów o wielkim natężeniu ruchu, które zazwyczaj reklamują artykuł czy usługę dużymi literami i jasnymi kolorami.
2. Lokalizacja
Decyzja o wyborze odpowiedniej lokalizacji dla reklamy zewnętrznej istnieje ogromnie istotna. Najlepsze lokalizacje billboardów zapewnią Ci największą ekspozycję oraz największy ruch.
Wybór lokalizacji billboardu winien składać się na rodzaju reklamowanego artykułu albo usługi, grupie docelowej i budżecie.
Przy podejmowaniu decyzji o lokalizacji billboardu należy wziąć pod uwagę mnóstwo czynników. Należy przede wszystkim wziąć pod uwagę grupę docelową, a potem budżet. Możesz także dowiedzieć się, jakie inne billboardy znajdują się w okolicy, zanim podejmiesz ostateczną decyzję.
3. Wyróżnij się nowatorskimi pomysłami na reklamy zewnętrzne
Twórcze pomysły na reklamy zewnętrzne są znaczące, ażeby dać się na tle konkurencji. Jedna z najbardziej udanych kampanii była prowadzona przez firmę Pepsi. Przeprowadzili kampanię, w jakiej wystawili billboard z napisem „Come Alive With Pepsi”, który wybierał się na Times Square. Ta kampania naprawdę się wyróżniała, bowiem była tak różna z tego, co robili wszyscy inni.
Najlepszym sposobem na wymyślenie innowacyjnych wpływów na reklamy zewnętrzne jest zastanowienie się, czego docelowi odbiorcy szukają w reklamie i jak dać im wartość, której dotąd nie mają. Na przykład, jeśli sprzedajesz nowy produkt, możesz chcieć zareklamować go w wyjątkowy sposób, by ludzie zauważyli to, jak idą ulicą albo przejadą obok Twojego billboardu czy kasetonu reklamowego.